| < Grudzień 2014 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        
CZEŚĆ! WITAJCIE NA MOIM BLOGU :D ------------------------------------------- Jest już zwycięzca codwutygodniowego konkursu "Pandzi artyści". Co 2 tygodnie wybieram zwycięzcę. Tym razem zwycięzcą jest panda ola130s! Gratulacje! Kliknij na obrazek, by go powiększyć. ------------------------------------------- Jeśli podoba ci się ten blog, to wklej ten banner na swojego :D Dzięki ;)
sobota, 22 grudnia 2012

Hej. Jak wiecie, już nie piszę bloga, odeszłam. Powód? Wyrosłam z Panfu. Grałam w to 4 lata temu i absolutnie NIE żałuję, że poświęciłam tej grze dużo czasu, ale według mnie czas na odejście.
Wyjaśniłam wszystko w poprzedniej notce.

Jednak mam coś jeszcze dla Was.
Oto mój ask, gdzie możecie mi zadawać pytania: http://ask.fm/Lemciox3 
Jeśli chcecie mi zadać jakieś pytanie, piszcie. Obiecuję, że odpowiem na KAŻDE :3

Założyłam tą stronę z pytaniami, ponieważ cały czas odwiedzacie mojego bloga. W tym tygodniu było ponad 200 odwiedzin. Ile ich było przez te 4 lata? Prawie 40 tysięcy!! Dziękuję Wam za to. Zadawajcie mi pytania, chętnie na nie odpowiem :)

Wasza Lemcio

20:45, agulinka22.a9
Link Dodaj komentarz »

Hej. 

Od mojego odejścia minęło już sporo czasu. Prawie 2 lata. Jejku, jak to szybko zleciało... Wydawałoby się, że jeszcze niedawno temu grałam w Panfu i przeżywałam tam świetne przygody, poznałam wiele miłych osób. Naprawdę nie żałuję tego, że aż tyle czasu poświęciłam na grę w Panfu. Jednak to jest już koniec. Ta gra nie pociąga mnie tak jak kiedyś. Być może dorosłam, i dlatego już w to nie gram. Wtedy miałam 9 lat. Od tego okresu minęły 4 lata, może więcej. Teraz jakoś przypomniałam sobie o blogu, i postanowiłam przeczytać komentarze.

7szopa7: no wiesz ty co mialas fajny bloog a tera cala praca na marne i ta panda co cie obrazala miala racje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Droga 7szopo7: Hmm, gdybym mogła jeszcze grać w Panfu i prowadzić tego bloga, myślę, że bym to zrobiła. Jeszcze raz zaczęłabym te codzienne notki, wchodzenie na Panfu itd. Ale myślę, że od tego czasu dużo się zmieniło i Panfu nie pociąga mnie jak kiedyś. Nie rozumiem dlaczego mnie obrażasz? Dlatego, że i ja się zmieniłam i wolę inne gry niż Panfu? Postanowiłam przestać pisać, bo nie mogłabym pisać na siłę. Dlaczego na siłę?? Bo już nie czuję potrzeby prowadzenia tego bloga. Po prostu... wtedy miałam 9 lat, a teraz 13. Wolę grać w inne gry niż Panfu dla dzieci. Ale nie zrozumcie mnie źle - Panfu jest naprawdę fajną grą, ale po prostu JA z niej wyrosłam.

Dziękuję za wspólnie spędzone chwile! :) Może jeszcze coś tu napiszę :)

Jeśli chcecie, zadawajcie pytania w komentarzach, a ja na nie odpowiem. Obiecuję, że odpowiem na KAŻDE pytanie, jakie mi zadacie :)

Wasza Lemcio. :)

20:16, agulinka22.a9
Link Dodaj komentarz »
piątek, 18 lutego 2011

Hej!
Niestety muszę zawiesić bloga.
Pisało się dla was miło, miałam nawet swoją chwilę sławy, ale już nie mam czasu, można powiedzieć, że trochę już wyrosłam z Panfu. Jak miałam z 8,9 lat, ta gra wydawała mi się ciekawa, ale teraz, no pomyślcie ;d 
---------
No więc może kiedyś wrócę??? To pozostanie zagadką xD
Do zobaczenia??

Wasza Lemcio

07:32, agulinka22.a9
Link Komentarze (3) »
piątek, 07 stycznia 2011

Dzisiaj taka jakby lekcja wychowawcza, hah :D
Same sprawy odnośnie bloga oprócz jednej :)

Manny buduje nowy taras zamkowy! Będzie gotowy jutro! Ja już się nie mogę doczekać! :) A wy? Wejdziecie jutro aby sprawdzić jak wygląda nowy taras? ;P

2. Jeszcze małe oświadczenie dt. "Pandzich artystów". Jeśli wybiorę jakiegoś zwycięzcę, to pozostałe prace biorą udział w następnym miesiącu! Nie jest tak, że jeśli dana osoba w którejś dacie nie wygrała, to nie bierze udział w następnej! Nie jest tak =)

3. Na blogu blog.panfu.pl odbywa się konkurs na "Najaktywniejszą pandę roku". Można zgłaszać osoby do kandydowania :) Wątpię, żeby ktoś mnie zgłosił, haha :D Ale byłabym wdzięczna :)

13:36, agulinka22.a9
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 06 stycznia 2011

Uwaga! Już dzisiaj został wybrany nowy zwycięzca codwutygodniowego konkursu "Pandzi artyści". Jest nią ola130s. Gratulacje!

Przypominam, że aby mieć szanse na wygraną, trzeba w jakimś programie na komputerze, lub w realu narysować coś związanego z Panfu. Może być to panda, boliś, jakieś miejsce... Pracę trzeba wysłać na e-mail panfu_lemcio@onet.pl i napisać swój login na Panfu.
Jeśli wygrasz, dostaniesz na maila dyplom za wzięcie udziału oraz miniaturka twojego rysunku zostanie opublikowana na moim blogu. Przy pracy będzie napisany twój nick.

Zrobiłam nową zakładkę na blogu "Pandzi artyści". Będą tam publikowane nazwy i daty zwycięzców i daty, w których zwyciężyli w konkursie. Będą tam także miniaturki prac...
Do zobaczenia,
Lemcio

P.S. Żeby wygrać, trzeba grać xD Więc spróbujcie ;)

16:05, agulinka22.a9
Link Dodaj komentarz »

Tutaj są publikowani zwycięzcy konkursu "Pandzi artyści". 


1. Lilinka12
Data: 04.12.2010
Praca:
"Oto ja z przyjacielem na spacerze. Wyprowadzamy razem mojego bolisia Lili. Przyjeciele są wspaniali!"

2. ola130s
Data: 6.01.2010
Praca:
"Bugsy - to jeden z pokopetsów. To królik z niebieską peleryną na plecach i z różowymi spodniami ;P Jest super. Chciałabym go mieć :D"

środa, 05 stycznia 2011

Hej :)
Jak spędziliście Sylwestra? Bo ja ok :D Byłam u przyjaciółki i było extra ^^
A na Panfu? Nakręciłam z Agąą22 film pt. "Opowieść Wigilijna". Możecie oglądać na YT :D Ja niestety nie mam konta na YouTube, ale czasami kręcę jakieś filmiki z Agą i ona to potem wstawia na swoje konto :)
Oglądajcie nasze filmiki na Youtube. Konto agi to: Agaa252

P.S. Może się razem zmówimy na gg i nakręcimy jakiś filmik... Macie jakieś propozycje? ;P

18:15, agulinka22.a9
Link Dodaj komentarz »
sobota, 04 grudnia 2010

Po pierwsze - zdziwiłam się (i jednocześnie ucieszyłam), że w ogóle ktoś przysłał rysunek :D No więc wybrałam rysunek autorstwa... LILINKI12!

"Oto ja z przyjacielem na spacerze. Wyprowadzamy razem mojego bolisia Lili. Przyjeciele są wspaniali!"

Gratulacje! Lilinka w nagrodę otrzymuje:
Merci :)
GRATULACJE!

Następne "wybory" już za dwa tygodnie. Spróbujcie, bo to właśnie wy możecie wygrać! Nawet jak twierdzisz że nie umiesz rysować, to nieprawda, spróbuj! ;)
Lemcio 

środa, 24 listopada 2010

Cześć! Teraz na moim blogu jest nowość! 
Pandzi artyści!
Co 2 tygodnie będę do speclajnej zakładki na blogu zamieszczać rysunek waszego autorstwa (będę wybierać rysunki z tych, które będziecie mogli zadsyłać na iskierka22@amorki.pl). Każda osoba, której rysunek pojawi się w zakładce, dostanie... NIESPODZIANKĘ!
Oczywiście "komputerową", nie prawdziwą, ale warto. Dodatkowo każda osoba której rysunek wybiorę dostanie dyplom ode mnie.
Pierwszy rysunek wybiorę już w ten piątek!
Więc wysyłajcie rysunki, na iskierka22@amorki.pl :) 
LEMCIO

P.S. Uwaga! Rysunek wybikorę w ten piątek po lekcjach, a jeśli nie, to dopiero w niedzielę...

15:16, agulinka22.a9
Link Komentarze (1) »
piątek, 19 listopada 2010

Cześć. 
To że jest konkurs na bloga panfu - już wiecie.
A w tej notce chcę wam napisać, że... jeśli podoba Ci się mój blog, to napisz to w komantarzu na stronie http://blog.panfu.pl/2010/11/17/konkurs-na-blog-miesiaca/#comments. Z góry baaaaardzo wam dziękuję, bo to wiele dla mnie znaczy :*

Po drugie... zachęcam do BRANIA UDZIAŁU W KONKURSIE "PANDZI ARTYŚCI". :)

13:19, agulinka22.a9
Link Dodaj komentarz »

Uwaga, uwaga! Ogłaszam... KONKURS!
Będzie on polegał na narysowaniu na kompie (lub w realu) obrazka związanego z Panfu :) Pandy, Pokopetsy, Bolisie, a może panda z przyjacielem?...
Jest tak dużo tematów na rysunki! Warunek jest taki, żeby to coś było związane z Panfu.
Gdy już coś narysujecie, wyślijcie pracę na adres iskierka22@amorki.pl, a w temacie napiszcie "Pandzi artyści". W treści napiszcie imię pandy, wyślijcie zdjęcie swojej pandy (nieobowiązkowe) i napiszcie 2, 3 zdania o swoim obrazku. Np. napiszcie co się na nim znajduje itp. Konkurs trwa do 30 listopada 23:59:59 :D Wyniki ogłoszę 1-go lub 2-go grudnia :)

A więc... ZGŁASZAJCIE SIĘ, PANDY :)

13:16, agulinka22.a9
Link Dodaj komentarz »
środa, 17 listopada 2010

Na oficjalnym blogu Panfu (blog.panfu.pl) pisze, że żeby wziąć udział w konkursie na bloga, m.in. trzeba napisać notkę o tym, że bierze się udział w konkursie :D
No więc ja, czyli Lemcio, biorę udział w konkursie :)
Ja już wysłałam e-maila. 
Pozdrawiam,
Wasza Lemcio ^^

19:20, agulinka22.a9
Link Dodaj komentarz »

Hej panfu-wielbiciele! ;)
Na blogu Panfu (blog.panfu.pl) pojawił się wpis o sztafetowym konkursie na bloga o Panfu. Kto ma bloga, może się zgłosić do konkursu. Zwycięzca dostanie Lizaka_Najlepszego_Blogera, ale tylko na miesiąc. Po miesiącu będzie musiał przekazać następnemu zwycięzcy.
A oto zasady, które trzeba spełnić aby wziąć udział w konku (są one skopiowane z bloga panfu jakby co :D):
» Blog jest w całości lub częściowo o Panfu (oczywiście),
» Piszesz go od co najmniej 2 tygodni (dzięki temu będziemy mieć pewność, że jesteś profesjonalnym Panda-Bloggerem;))
» Twoi rodzice zgadzają sią na udostępnienie Twojego bloga Panfu,
» Blog nie zawiera wulgaryzmów, gróźb, wyzwisk i tym podobnych przykrości. Jeśli okaże się, że zawiera, usuwamy go z listy natychmiast!

I ja chcę wziąć udział w tym konkursie. Aby się zgłosić, trzeba napisać na swoim blogu wpis o tym, że chce się wziąć udział. Następnie trzeba wysłać e-mail do administracji panfu: community@panfu.pl. Potem trzeba... I tu wstawię cytat z bloga Panfu: W treści podaj nam link do swojego bloga, abyśmy mogli sprawdzić, że jest on w większości o Panfu, oraz, że życzysz sobie znalezienia się na liście. Gdy dostaniesz odpowiedź na swojego maila, Twój email będzie już widniał na naszej super liście Panda-Bloggerów! Tak, właśnie to trzeba zrobić. 
Ja zaraz napiszę na blogu posta :) A wy jak chcecie się zgłosić, też to zróbcie!

Lemcio

19:10, agulinka22.a9
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 18 października 2010

Hejka, tu Lemcio.
Ostatnio na panfu dużo się dzieje... Więc szybko wszystko opiszę w skrócie ;)

Zjawa w szpitalu. Ostatnio Max był w szpitalu... Zobaczył tam... ducha? Na drzwiach był widoczny biały cień, który potem przeszedł na rentgen. Zjawa miała na głowie jakieś okrągłe coś. Potem okazało się, że do DJ... A Max chyba już nigdy nie pójdzie do szpitala xD

Historie o kosmosie. No więc Kamaria organizuje taki konkurs, że trzeba napisać opowiadanie o tym, jak wylatuje się w kosmos z Tiger Bollysiem. Ja już napisałam :D

Hip-hopowa impra. Uwaga, uwaga! Oficjalnie można powiedzieć, że od jutra podwodna szkoła będzie... DOSTĘPNA DLA WSZYSTKICH PAND! Będzie hip hopowa impreza. Przed wejściem będzie czekał Yoyo, któremu trzeba będzie napisać hasło, żeby wejść do środka. Yoyo poda nam zagadkę, żeby łatwiej nam było zgadnąć. Hehe, już sobie wyobrażam hip-hopowe pandy ^^

Wakacyjne chwile 3. Uwaga. Już na YouTube Agaa22 zamieściła serial o Panfu z moim udziałem :) Już drugi odcinek w nim gram. Oto link do niego: http://www.youtube.com/watch?v=c2UAy4ZxZ0M Zapraszam też do oglądnięcia poprzednich części. 

Do zobaczenia. Z odciskiem łapki,
Lemcio ﺕ

13:15, agulinka22.a9
Link Dodaj komentarz »
środa, 13 października 2010

Hejka. Oto instrukcja do misji:

1. Idziemy do pomieszczenia gdzie stoi maszyna z prezentami i gadamy z profesorem.
2. Prof. mówi nam żebyśmy poszli do szpitala. Idziemy.
3. Gadamy z doktorem Feelgood, który mówi nam, żebyśmy złamali szyfr do szuflady, gdzie trzyma rękawiczki potrzebne nam do misji. 
4. Klikamy na kłódkę przy szufladzie. W pierwszym okienku jest liczba 4, w drugim 3, a w trzecim okienku liczba 2. Dostajemy rękawiczki.
5. Idziemy do profesora w jaskini i z nim gadamy.
6. Zakładamy rękawiczki i klikamy na monitor komputera obok profesora. Trzeba podłączyć (kliknąć na zielone gniazdko) zielony kabel do zielonego gniazdka. To samo z czerwonym. Myślę, że każdy da radę ;)
7. Gramy w grę :)
No i koniec misji... Możemy zatrzymać rękawiczki. 

Mam nadzieję że pomogłam.
Lemcio ;)


P.S. I nie podszywajcie się pode mnie :/

20:16, agulinka22.a9
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 10 października 2010

Hejka. Chciałabym żebyście oglądneli serial panfu z moim udziałem. Gram w nim Ashley :)
Oto link do części 1 (ja występuje od drugiej): http://www.youtube.com/watch?v=__xVBGzMzfk
Oto link do części 2: http://www.youtube.com/watch?v=sOxbRkKPKZI
Zapraszam do oglądania :)

15:12, agulinka22.a9
Link Dodaj komentarz »
wtorek, 28 września 2010

Pewna anonimowa panda zapytała się mnie, gdzie można mnie spotkać na Panfu. No więc na tych zapełnionych serwerach bo na tych mało zapełnionych raczej mnie nie ma. Jestem często na Pandomon i Pandini.
A teraz inne pytania. Jest ich kilka.

"gdzie jest wędka do misji z big footem?"
Wędka jest w jaskini tam gdzie się gra w 3 boom. To pytanie mnie trochę zdziwiło, bo przecież na blogach są instrukcje do misji, warto skorzystać.

"Lemcio pomocy!!! Kupiłam Marietę i chcę ją nakarmić. Nie da się! Heeelp!!!"
Nie musisz się tym przejmować. Marieta sama się karmi. Jeśli np. dzisiaj będziesz brała udział w zawodach, to jutro może będzie już nakarmiona.

No to tyle pytań, ale na aguuuusia@onet.eu możecie mi wysyłać pytania, obrazki, kawały, wierszyki, opowiadania i co tylko chcecie, a ja je opublikuję na blogu :) Może nawet zrobię konkurs na rysowanie obrazków... I to już niedługo ;)

19:19, agulinka22.a9
Link Dodaj komentarz »
piątek, 10 września 2010

Level Booster dzisiaj działa! Biegnijcie szybko do jaskini!
Także od dzisiaj jest cyrk na Panfu! Co godzinę pokopetsy będą pokazywać sztuczki!

15:52, agulinka22.a9
Link Dodaj komentarz »
poniedziałek, 06 września 2010

Piszę tą notkę trochę z nudów...
Więc nie wiem co mam napisać...
No więc usunę klub, ale może zrobię nowy jak będziecie chcieli ;) Więc piszcie czy chcecie.
Cieszę się że mój blog jest taki popularny :) Na panfu możecie mnie spotkać na różnych serwerach, ale najczęściej jestem na Bollywood, Pandini. Jakby co piszcie w komentarzu albo na maila iskierka22@amorki.pl

16:52, agulinka22.a9
Link Dodaj komentarz »
środa, 01 września 2010

Taa, wiem, tych przeprosin już było sporo xD I tych powrotów... Ojej, nawet nie chce mi się liczyć!
Ale tym razem naprawdę.
Dzisiaj jest 1 września...
Szkoła...
Niestety...
Czemu piszę pod spodem?
Właśnie, czemu tak piszę???
Ech, znowu to robię...
Ok, stop! Uff xD Nie wiem, czemu cągle żartuję ale dzisiaj mam do tego wenę :D Znowu gram w Panfu, cieszę się z tego :D

I cieszę się że w tym tygodniu mój blog odwiedziło ponad 100 osób mimo tego, że blog wydawał się opuszczony już dawno ;) Dzięki, że pamiętacie o moim blogu! Tylko szkoda że tak mało osób komentuje, no ale dobre i to!
I cieszę się (kolejna rzecz z której się cieszę, haha :D) że jak się wpisze w google "panfu blog" to mój blog jest na pierwszej stronie :*

A i byłabym zapomniała o dwóch wiadomościach:
1. Możecie zamawiać u mnie animacje obrazkowe (takie jak dla panfuedi. http://panfu.blox.pl/html/1310721,262146,14,15.html?3,2009 zobaczcie) Tylko napiszcie w komentarzu (albo na iskierka22@amorki.pl jakie mają być te animacje. SĄ ZA DARMO!
2. Na panfu możecie spotkać mnie na Bollyland. Tam ostatnio często bywam <3

21:13, agulinka22.a9
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 07 stycznia 2010

http://pozeracze.com/profil/Lemcio
To jest mój profil. Wejdź, kliknij na któreś jajco (najlepiej na tego różowego kotka) i kliknij "Daj żreć" czy coś w tym stylu. Nic za to nie płacisz, to jest gra :D Będę naprawdę  bardzo wdzięczna, jeśli ktoś kliknie i odwdzięczę się ;) Np. dam komcia :P

Dzisiaj nowa gazetka Panfu News :)
Zaczynamy!


Spis treści:
- Nowa nazwa gazetki
- Pompomy uciekły!
- Lemcio na panfu
- Podziękowanie


Nowa nazwa gazetki

Jak już pewnie wiecie, zmieniłam 
nazwę gazetki. Kiedyś nazywała się
Panfu World, a teraz Panfu News.
Jak się wam podoba nowa nazwa?
-----------------------------------------------------
Pompomy uciekły!

Od kilku dni znowu musimy łapać
pompomy. Każdego dnia na panfu
są 2 inne pompomy w różnych miej-
scach. Aby go złapać, kliknijcie na
niego. Może być np. na basenie.
W różnych miejscach. Można je zbie-
rać do tej niedzieli, dzisiaj jest czwar-
tek. Ja mam już 4 pompomy. Jeśli 
będę zbierać codziennie do niedzieli
po 2, to będę miała 10! Wspaniale,
prawda? A wy ile macie pompomów?
----------------------------------------------------
Lemcio na panfu

Wchodzę dużo na panfu ostatnio. 
I czasami jak chodzę po panfu,
to słyszę "O, to lemcio!" albo
"Lemcio, masz fajnego bloga!".
Cieszę się tym ;) Można powie-
dzieć, że mój blog się tak trochę
zrobił sławny...! Mnie to cieszy, 
no bo jasne - fajnie mieć sławnego
bloga :) 
----------------------------------------------------
Podziękowanie

Dziękuję wam za te wszystkie 
komentarze, które mi daliście.
Bardzo mnie one cieszą, bo
lubię jak ktoś pisze na moim 
blogu komentarze :) To jest
fajne, bo wiadomo, że ktoś
bloga czyta... A więc dalej ko-
mentujcie mojego blogaska :P
---------------------------------------------------
No to tyle na razie w Panfu News. 
Dawajcie komcie ;) Piszcie, czy
gazetka wam się podobała i czy 
chcecie, żebym więcej ją pisała.

;) Pa! ;)

15:55, agulinka22.a9
Link Komentarze (2) »
sobota, 18 kwietnia 2009
Witajcie! Dam zdjęcia z imprezy nad basenem! Jest dzisiaj!
Data: 18.04.2009
 
 
 

A teraz zamówienie dla www.panfuedi.bloog.pl
 Mam nadzieję że się podoba. Jest za darmo ;)
19:39, agulinka22.a9
Link Dodaj komentarz »
czwartek, 12 marca 2009
Przepraszam, dawno nie pisałam ale wiecie - nauka. Muszę się uczyć i uczyć i mam przecież jeszcze jednego bloga http://chomiki12.blog.onet.pl i bardziej się skupiam na nim... PRZEPRASZAM jeszcze raz. Nie pisałam tutaj od listopada! OO, jak ten czas szybko leci! No to do zobaczenia. 
19:26, agulinka22.a9
Link Dodaj komentarz »
niedziela, 30 listopada 2008
Witajcie!
Nowe nowości:
1. Od dziś wprowadzam nową kategorię na blogu: Wywiady! Będę przeprowadzać wywiady z innymy pandami. 
2. Panfu World powraca! Panfu world to gazetka o nowościach, poradach i pomysłach pisana by me!


NOWA GAZETKA "Panfu world" JUŻ WKRÓTCE!
JUŻ WKRÓTCE WYWIAD Z PANDĄ Mysiak!
12:57, agulinka22.a9
Link Komentarze (1) »
piątek, 24 października 2008
Witajcie!

Zbierałam dzisiaj poziomy. Byłam w lodziarni, aż tu nagle widzę pandę, która mówi "Fajnego masz bloga, Lemcio!". Podziękowałam jej. I od tej pory Pingu200 jest moim przyjacielem. Bardzo się zaprzyjaźniliśmy. On jest super pandą!!! Polecam!!! Naprawdę. I teraz razem zbieramy poziomy. Poniżej zamieszczę zdjęcie ze mną i z Pingu200. Mam nadzieję, że chętnie oglądniecie. Oto mój przyjaciel pingu200.

18:24, agulinka22.a9
Link Komentarze (2) »
 
1 , 2 , 3